Subscribe:

wtorek, 9 kwietnia 2013

Prosta Modlitwa Josha McDowella



„Panie Jezu, potrzebuje Ciebie. Dziękuję, ze oddałeś za mnie życie na krzyżu. Przebacz mi i oczyść mnie. W tym momencie przyjmuje Cie jako Zbawiciela i mojego Pana. Spraw, abym stał się takim człowiekiem, jakim chciałeś mnie uczynić, stwarzając mnie. Ojcze, modle się w imię Chrystusa. Amen”.

Jest to prosta i krótka modlitwa, Josha McDowella, zaczerpnięta z książki jego autorstwa pt: "Jezus. Więcej, niż cieśla". Myślę, że treść tej modlitwy jest warta uwagi.

"Spraw, abym stał się takim człowiekiem, jakim chciałeś mnie uczynić, stwarzając mnie."

Bóg słyszy i wysłuchuje ...  i jest naprawdę bardzo blisko, ze swoją miłosierną miłością. To dobry czas i moment aby pójść jeszcze bardziej naprzód...

"W tym momencie przyjmuje Cie jako Zbawiciela i mojego Pana. Spraw, abym stał się takim człowiekiem, jakim chciałeś mnie uczynić, stwarzając mnie."

"Ojcze, modle się w imię Chrystusa."



Paweł

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.